Waarom PvdA Noordoost Twente?

Wij leven met elkaar in een van de mooiste gebieden van Nederland. Partij van de Arbeid Noordoost Twente is trots op de Twentse manier van leven. We staan elkaar half, we willen veilig en prettig wonen, werken en leven en elkaar wat gunnen.

De PvdA werkt in Noordoost Twente in de gemeenten Dinkelland, Oldenzaal, Losser en Tubbergen samen. Met deze samenwerking bundelen we onze krachten op thema’s die al onze gemeenten raken. Denk hierbij aan het behoud van werkgelegenheid, armoedebestrijding, openbaar vervoer, het duurzaam maken van onze gemeenten, bescherming van natuurgebieden en verbeteren van leefbaarheid in wijken en kernen.

De PvdA is een sociaal-democratische partij. Dat betekent dat wij vinden dat iedereen telt, van gelijke waarde is en recht heeft op een fatsoenlijk bestaan. Een bestaan dat een volwaardig meedoen aan de samenleving mogelijk maakt. Dat is goed werk, goede zorg, goed wonen en meedoen aan het culturele leven van alle dag. Dat geldt voor iedereen van jong tot oud, van gezond tot ziek en voor de vreemdelingen die een veilig bestaan willen opbouwen.

Meer weten of mee doen? [email protected]